Kuntolaakson uimahalli – selkokielinen sivu

Aukioloajat ja hinnasto

Kuntolaakson uimahallin lipunmyynti on auki:

maanantai – perjantai kello 06.00-20.00,

lauantai – sunnuntai kello 09.00-18.00.

 

Uimahalli on auki:

Maanantai – perjantai kello 06.00-21.00,

Lauantai – sunnuntai kello 09.00-19.00.

Yhden kerran uintiaika on 2,5 tuntia.

Hinnasto

Uinti:

  1. Aikuiset: 6,50 €
  2. Alennusryhmät: 4,50 €
  3. Lapset alle 18 vuotta: 4,00 €

Kuntosali ja uinti:

  1. Aikuiset: 9,50 €
  2. Alennusryhmät: 6,50 €
  3. Lapset alle 18 vuotta: 5,70 €

Uimahallin kahvila Laituri on auki:

Maanantai – perjantai kello 06.00 – 21.00,

lauantai – sunnuntai kello 09.00-19.00.

Kuntolaaksossa on iso pysäköintitalo. Kaikissa talon kerroksissa on liikkumisesteisille merkittyjä parkkipaikkoja oven lähellä.

Pukuhuone

Tule uimahalliin hyvällä mielellä. Nauti liikkumisesta!

Pukukaapin lukot toimivat sähköisesti. Ovet aukaistaan ja lukitaan ranneketta heilauttamalla.

Saunassa käytetään omaa peflettiä.

Jos sinulla ei ole peflettiä, osta se kahvilasta.

Peseydy ennen saunaa ja saunan jälkeen.

Peseydy ilman uimapukua ennen uima-altaaseen menoa.

Kastele hiukset tai käytä uimahattua.

Allasalue

Ota muut uimahallin asiakkaat huomioon.

Kävele allasalueella rauhallisesti, älä juokse.

Huomioi uimataitosi, erityisesti syvässä altaassa.

Noudata hyppytornin sääntöjä. Tarkista hyppytornin käyttöajat.

Vesijuoksijoille on oma merkitty rata.

Monitoimi-allas on tarkoitettu omatoimiseen jumppaan sekä hierontapisteistä nautiskeluun.

Altaiden reunoilta hyppiminen on kielletty.

Vie lainaamasi välineet käytön jälkeen takaisin oikealle paikalle.

Ethän kuvaa uimahallin tiloissa.

Uinninvalvoja auttaa jos sinulla on kysyttävää.

Tervetuloa!

Kuntolaakso

Kuntolaakson uimahalli on 2020 rakennettu moderni uimahalli.

Osoite: Hannes Kolehmaisen katu 4

70110 KUOPIO

Uimahallissa on isojen altaiden lisäksi monia erilaisia altaita. Esimerkiksi kylmäallas, poreallas ja lapsille sopivia altaita.

Asiakkaiden käytössä on vedenpäällä oleva Wibit-temppurata. Se on avoinna tiistaisin kello 17.00-20.30.

Tavallisen perinteisen saunan lisäksi voit rentoutua myös aromasaunassa.

Kuntolaaksossa on kaksi laadukasta kuntosalia ja ryhmäliikuntatila.

Rakennuksessa on myös jäähalli ja ravintola Pelimies. Pelimiehen sivuille pääset tästä: Ravintola Pelimies | KalPa

Ravintola Pelimiehestä voi ostaa lounasta.

Lounasta on tarjolla maanantai-perjantai kello 10.30-15.00, lauantai-sunnuntai kello 11.00-15.00.

Uimahallin aulan kahvila Laiturista voi ostaa aamupalaa ja pientä syötävää.

Aamupalaa saa maanantai-perjantai kello 7.00-9.30.

Kahvila Laiturin sivuille pääset tästä: Kahvila Laituri | KalPa

Selkokuvitettujen sivujen sisältö on TulkkausILONA Oy:n tekemä.

 

Toteutuksessa mukana Business Finland